Duke shtyre gjerat humbasim 3 vjet jete

Njeriu mesatarisht kalon çdo ditë 69 minuta të kohës së vet duke shtyrë diçka, e kësisoj humb gati tri vite të jetës. Në këtë përfundim ka dalë e përditshmja britanike, Daily Mail, mbështetur në një studim të kërkuesit të internetit Bing.

Gati gjysma e njerëzve mezi marrin guximin për të ftuar një partner të mundshëm në takim, ndërsa meshkujt janë më të prirë për të shtyrë gjërat më të rëndësishme, krahasuar me femrat.

Një në pesë njerëz humb dy orë në ditë duke shtyrë gjëra që duhen bërë si; mësimi, larja e enëve ose vizita te mjeku. Sërish një në pesë njerëz shtyn gati dy muaj shkëputjen e lidhjes së dashurisë. Edhe gjinia më e bukur, femrat, rezultojnë mjaft të prirura për të shtyrë, pavarësisht se meshkujt dallohen në shtyrjen e gjërave më të rëndësishme.

Përveç kësaj, ndërsa plakemi, shtyjmë gjithnjë e më pak gjërat që duhet të bëjmë. Kështu, 65 për qind e njerëzve në moshën prej 18 deri 24 vjeç rregullisht shtyjnë të paktën një gjë, ndërsa për të njëjtën dukuri kemi 51 për qind tek personat më të mëdhenj se 55 vjeç, ka vërtetuar studimi.

“Njerëzit shpesh shtyjnë gjëra, që mund të ndryshonin jetën në mënyrë drastike. Puna pa shtyrje na ndihmon që të përqendrohemi në synimet e ardhshme”, – ka theksuar psikologia Honey Langcaster-James.

Lini një Përgjigje

