Duart plaken më shpejt se fytyra

Ashtu sikurse fytyra edhe duart janë një tregues shumë i mirë i cilësisë së jetës që bëjmë. Madje duart plaken shumë më shpejt se sa fytyra, për shkak të punëve të përditshme, sapunëve e lëngjëve larës.

Trajtimi i duarve, mirëmbajtja e tyre është gjithnjë e më tepër në rritje, dhe kirurgët plastikë dhe mjekët dermatologë thonë se ka më tepër interes për këtë pjesë të trupit.

Nga Florida vjen një studim eksperimental qe tregon se perdorimi i Acidit Ialuronik ka sjellë një përmirësim të gjendjes së duarve, pa shkaktuar asnjë efekt anësor.

Koordinatori Fredric S. Brandt, i cili drejton një qendër private të kërkimeve dermatologjike thotë se janë trajtuar rreth 50 persona dhe është parë që pas disa ditësh masazh në kurrizin e duarve, përmirësimi ishte i dukshëm në masën 60-70 përqind.

8 në 10 persona të trajtuar ndihen të kënaqur me rezultatin dhe kërkojnë që procedura të përsëritet prapë.

Lini një Përgjigje

