Tre milionë drita në pemën e Krishtlindjeve në Rio de Zhanejro

Tre milionë drita në pemën e Krishtlindjeve në Rio de Zhanejro

Rio de Zhanejro, 17 dhjetor 2012 (MIA) – Me ndezjen e tre milionë dritave dhe me fishekzjarr spektakular filloi periudha e kremtimit të festave të Vitit të Ri dhe Krishtlindjes në Rio de Zhanejro.

Kur bëhet fjalë për dekorimin festues, ky qytet i madh brazilian, i cili ndryshe është më i njohur për nga karnavali i tij në shkurt, megjithatë, edhe nga ky aspekt është shumë më para në krahasim me qytetet e tjera në botë.

Pema më e lartë e Krishtlindjeve në ujë në botë dhe fishekzjarret spektakulare gjashtëminutëshe para 100.000 njerëzve e shënuan fillimin e sezonit kremtues në Rio.

Pema e metaltë është e lartë 85 metra, si ndërtesë prej 28 katesh. Është zbukuruar me fjongo me ngjyra, tullumbace dhe me më shumë se tre milionë drita, të cilat kanë gjatësi prej 105 kilometra të pabesueshme.

Lini një Përgjigje

