Thënie të urta

Mate punën jo me atë që mbjell, po me atë që korr.
Ma mirë të kesh mend se pare.
Mendja është në majë të gjuhës.
Mendja e lehtë rëndon të zonë.
Me një gur, ti vrave dy zogj.
Më bli nji kalë e nji shalë o baba, se kam gjet një patkua.
Mos bëj petulla me ujë.
Mos e humb si Xhaferri simiten.
Mos fol si e ëma e zeqos në majë të thanës.
Mos hidh të thatën mbi të njomë.
Mos prish sixhaden të arnosh xhyben.
Mos shit qen të blesh këlyshë.
Mos kërko gjilpërën në kasollen e kashtës.
Mos u mbyt me një pikë ujë.
Ndoqe fillin gjete lëmshin.
Në luftë duhen shtatë hile një trimëri.
Nga dy të vështira, më e lehta, më e mira.
Nuk sheh syri po sheh mendja.
Nuk të ngroh zjarri i kashtës.
Nuk të thonë: “Qysh ke qenë, po qysh je”.
O djalë në vend të huaj, si të bjerë daullja luaj.
Oxhaku le të jetë i shtrembër, tymi të shkojë përpjetë.
Peshku në det, kusija në zjarr.
Për gjithë vend ka pleq me mend.

Lini një Përgjigje

