10 gjërat për të filluar një vit të mbarë

 Ajo që do donim është të merrnim vendime dhe masa të reja, të cilat do të na i bënin ditët më të bukura e më të lumtura.

Ka disa gjëra të cilat edhe pse duken të vogla kanë rëndësinë e tyre. Mes familjes, kohës sonë të lirë, mundësisë për të mbajtur veten dhe gjetjes së relaksit duhet kushtuar vëmendje.

Nëse doni që ditët e këtij viti të fillojnë sa më mbarë lexoni dhjetë këshilla, përmbushja e të cilave do t’ju krijojë një ndjesi të mirë për gjatë gjithë vitit

Jepini prioritet gjërave që dëshironi

 

Nëse dita juaj do të jetë e mbushur me veprimtari të cilat ju i bëni me dëshirë, çdo gjë do të shkojë më së miri. Është e rëndësishme t’i japim prioritet gjërave që duam më tepër, në këtë mënyrë njohim më shumë veten,

dhe bëjmë dallimin mes asaj që na gëzon dhe asaj që e bëjmë se duhet.

Mbusheni ditën me optimizëm

Ndërtoni një itinerar të ri për të gjitha gjërat që bëni. Festojini ndryshe datëlindjet, përvjetorët apo gëzime të tjera. Mbusheni shtëpinë me lule të freskëta dhe kushtojini natyrës rëndësinë e saj të pakrahasueshme.

 

Kushtojini vëmendje pamjes suaj fizike

Asnjëherë mos dilni nga shtëpia nëse nuk ndiheni mirë me atë ç’ka keni veshur sepse mundet që e gjithë dita pastaj t’ju shkojë ters. Vetëm 15 minuta në ditë mjaftojnë për t’i kushtuar pamjes tuaj një paraqitje sa më të mirë.

Shprehni dashuri

Shpeshherë harrojmë t’i themi personave të afërt sesa shumë i duam. Një prej premtimeve më të rëndësishme gjatë këtij viti është t’i shprehni atyre sa më shumë dashuri dhe t’i thoni sesa mirënjohës jeni për gjithçka ata kanë bërë për ju.

Blini lule

Jo vetëm që ajri i shtëpisë apo i zyrës suaj do të bëhet më i pastër, por kujdesja për një lule të re mund t’ju ndihmojë edhe emocionalisht. Blijini lules suaj një vazo të bukur dhe vendoseni diku ku mund ta shikoni.

Vendosni ca para mënjanë

Vit i ri, zakone të reja. Asnjëherë nuk është vonë për të kursyer. Parashikoni me përafërsi sesa doni të kurseni për këtë vit, në mënyrë të tillë që në fund të tij të mos zhgënjeheni.

Kaloni sa më shumë kohë me miqtë e ngushtë

Një drek, një film në kinema, apo një shëtitje në park…nuk ka rëndësi se çfarë do të bëni. E rëndësishme është që atë periudhe kohe ta kaloni me miqtë tuaj më të ngushtë.

Blini një  jastëk të ri

Shumë prej nesh kanë probleme me gjumin vetëm si pasojë e një jastëku të papërshtatshëm. Gjumi është shumë i rëndësishëm, ndaj blini një jastëk të ri për ta bërë sa më të rehatshëm. Jastëkun e vjetër mund ta përdorni për t’u mbështetur kur të lexoni një libër.

Stop televizorit

Një ditë i duhet kushtuar të gjitha veprimtarive të tjera me përjashtim të televizorit. Praktikoni lojra të ndryshme. Shkruani një histori. Shëtisni. Përfshijeni dhe familjen tuaj në këto veprimtari dhe do të shikoni që televizori nuk do t’ju mungojë fare.

Zbuloni se cilit grup gjaku i përkisni

  Një prej prej gjërave më të rëndësishme dhe që njëkohësisht harrohet nga një pjesë e konsiderueshme njerëzish. Mos e shtyni për më vonë.

Lini një Përgjigje

