Zbulohen mashkulli e femra perfektë të 2012-s, me tiparet e yjeve

Ja dy portretet e formuara nga pjesët më të kërkuara të VIP-ave

Burimi:

The Sun

Në bazë të kërkesave më të shumta për tiparet e “VIP”-ave që pacientët e operacioneve plastike kanë dashur të “kopjojnë” në fytyrën e tyre gjatë këtij viti që po lëmë pas, janë krijuar dy modele (femër e mashkull), të cilët mund të konsiderohen si më perfektët e 2012-s. Për shembull, përsa i takon femrave, tepër e kërkuar ka qenë hunda si e Kate Middleton, apo edhe mollëzat si të Cheryl Cole. Ndërkohë që nuk mbeten prapa as buzët e Nicole Scherzinger.
Më të njohur janë personazhet në “modelin perfekt” mashkull. Më të kërkuarat kanë qenë mollëzat si të Ashton Kutcher, sytë e flokët si Zac Efron, mjekra si e Robert Pattinson, hunda si e Jus Law dhe buzët si të Ryan Gosling. Për më shumë shihni dy portretet e mëposhtëm.
Lini një Përgjigje

