Shumë optimiste …

Vështro më lart …
se ajo që ti prek ..Vështro më lart
për të zbuluar vetveten .
Përdori krahët e tu , gëzoju çdo dite ..
Në një blu gjithnjë e më të madhe
gjithmonë e më të bukur , më të vërtetë …
Kur shikon qiellin dhe i ngul sytë diellit
ndoshta mendon se nuk mund të shkohet më tej.
Të duket, sikur nuk do të të arrish kurrë të shikosh atë që ndodhet përtej tij…
Dielli me dritën , ngrohtësinë ,
bëhet horizonti i syve të tu..
Por nuk është kështu ..
Më pas përpiqu të shikosh më lart ..
më lart se dielli , më larg se retë ..
atje lart ku vetëm sytë e zemrës mund të arrijnë
dhe shpirti gjen hapësirën e tij …
Ti ke krahë dhe mund të ngjitesh .
Mos e harro kurrë !
Ke krahë edhe për të zbritur …
për të ngjyrosur tokën ashtu si qielli …
dhe atëherë
ditët e tua do të jenë të mbushura me Paqe , Qetësi dhe Gëzim .

Marrë nga Thënie të Pavdekshme

Lini një Përgjigje

