Thenie nga Charlie Chaplin…Ja vlen ta lexoni!


Unë jam sërish i dashuruar pas një buzëqeshje. Sërish kam besuar se do vdes nga dashuria dhe… kam pasur frikë se mos humb dikë shumë special (që gjithsesi e kisha humbur)… por kam mbijetuar. Dhe jetoj akoma. Dhe jeta nuk më lodh. Edhe ti nuk duhet të lodhesh. Jeto! Është me të vërtetë e bukur t’a përqafosh jetën e të jetosh me pasion, të humbësh me klas e të fitosh duke tentuar, sepse bota i përket atij që tenton.

Charlie Chaplin

Lini një Përgjigje

